Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Opel CORSA A TR (S83) 1.4 S (F11, M11, F19, M19) (1989.09-1993.03) 72km » 802000000027 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Corsa A Tr (s83) 1.4 S (f11, M11, F19, M19) (1989.09-1993.03) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802000000027 MAGNETI MARELLI

802000000027 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
365.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TB0027

numer części:

802000000027

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8050947018301

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000000027 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A2, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, INCA, LEON, TOLEDO II, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, OCTAVIA I 1.2/1.4/2.0 09.95-04.12
numery OEM:
AUDI      036133062
AUDI      036133062L
SEAT      036133062
SEAT      036133062L
SKODA      036133062
SKODA      036133062L
VOLKSWAGEN      036133062
VOLKSWAGEN      036133062L
VAG      036133062
VAG      036133062L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000000027 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000000027 MAGNETI MARELLI:

2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.