Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro (2019.11-???) 252km » AB 182 000P mahle
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 50 Tfsi E Quattro (2019.11-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wentylator wewnętrzny, BEHR *** PREMIUM LINE *** AB 182 000P MAHLE

AB 182 000P Wentylator wewnętrzny, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle AB 182 000P
460.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351104431, 70815713, 70815713AP, 8EW 351 104-431

numer części:

AB 182 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym
Napięcie znamionowe [V]12
Moc znamionowa [W]230
Średnica [mm]133
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wersjaproduced by MAHLE
nr EAN4057635015783

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wentylator wewnętrzny, BEHR *** PREMIUM LINE *** AB 182 000P MAHLE

Dmuchawa pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, Q5, PORSCHE MACAN 1.8-4.2 06.07-
numery OEM:
AUDI      8T1 820 021
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wentylator wewnętrzny, BEHR *** PREMIUM LINE *** AB 182 000P MAHLE w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.