Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A1 (8X1, 8XK) 1.0 TFSI (2015.03-2018.10) 95km » ACP 1158 000S mahle
wybrany samochód: 
Audi A1 (8x1, 8xk) 1.0 Tfsi (2015.03-2018.10) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1158 000S MAHLE

ACP 1158 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 1158 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1158 000S
ACP 1158 000S
mahle ACP 1158 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1158 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1158 000S mahle
799.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351176651, 70817831, 8FK 351 176-651

numer części:

ACP 1158 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora10S17C
Ograniczenia producentaDenso
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber5
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4057635036962

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1158 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW X5 (E53), LAND ROVER RANGE ROVER III 3.0/3.0D/4.4 04.00-08.12
numery OEM:
BMW      6 921 650
BMW      64526921650
BMW      64528377067
BMW      8 377 067
LAND ROVER      JPB000110
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1158 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.