Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 126 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 126 000S MAHLE

ACP 126 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 126 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 126 000S
ACP 126 000S
mahle ACP 126 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 126 000S mahle
931.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

351135581, 72440563, 72440563AP, 8FK 351 135-581, ACP 126, ACP 126 000P

numer części:

ACP 126 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora SD7H15
Ograniczenia producenta Sanden
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 176
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń H/PAD
Ilość żeber 8
Napięcie znamionowe [V] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
ID głowicy cylindra (sprężarka) WV
dla numeru OE 20587125
Ochrona przeciwpyłowa z osłoną przeciwpyłową
nr EAN 4009026970539

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 126 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RVI C, K, T; VOLVO FH, FH II, FH III, FM, FM II, FMX 09.05-
numery OEM:
VOLVO      2 058 712 5
VOLVO      8 500 045 8
VOLVO      84094705
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 126 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.