Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo 460 (464) 1.7 Turbo (1991.01-1996.07) 122km » ACP 1276 000S mahle
wybrany samochód: 
Volvo 460 (464) 1.7 Turbo (1991.01-1996.07) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1276 000S MAHLE

ACP 1276 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 1276 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1276 000S
ACP 1276 000S
mahle ACP 1276 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
798.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351316901, 70817952, 8FK 351 316-901, ACP 1276 000P

numer części:

ACP 1276 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraSD6V12
Ograniczenia producentaSanden
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]105
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber5
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
ID głowicy cylindra (sprężarka)VGH
nr EAN4057635038171

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1276 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, CORSA C, MERIVA A, TIGRA 1.4-2.0 02.98-12.10
numery OEM:
OPEL      24462196
OPEL      6854015
VAUXHALL      24462196
VAUXHALL      68 54 015
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1276 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.