Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 1351 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1351 000P MAHLE

ACP 1351 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 1351 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1351 000P
ACP 1351 000P
mahle ACP 1351 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1351 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1351 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1351 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1351 000P mahle
712.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351334261, 70818044, 8FK 351 334-261, ACP 1351 000S

numer części:

ACP 1351 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora SD6V12
Ograniczenia producenta Sanden
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
ID głowicy cylindra (sprężarka) GR
nr EAN 4057635039093

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1351 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, ALFA ROMEO MITO, CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO, FIORINO/MINIVAN 1.3D-1.7D 05.05-

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1351 000P ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1351 000P producenta MAHLE

FIAT

0000071724084, 0000071789111, 0000071792089, 0000071793074, 0000071793959, 0000071793961, 51803075, 51893889, 55702161, 55703917, 71724084, 71724813, 71789111, 71789113, 71792022, 71792024, 71792087, 71792089, 71792267, 71792269, 71793074, 71793794, 71793959, 71793961

ALFA ROMEO

51893889

numery OEM:
ALFA ROMEO      51893889
CHRYSLER      71792024
CHRYSLER      71793072
FIAT      0000071724084
FIAT      0000071789111
FIAT      0000071792089
FIAT      0000071793074
FIAT      0000071793959
FIAT      0000071793961
FIAT      51803075
FIAT      51893889
FIAT      55702161
FIAT      55703917
FIAT      71724084
FIAT      71724813
FIAT      71789111
FIAT      71789113
FIAT      71792022
FIAT      71792024
FIAT      71792087
FIAT      71792089
FIAT      71792267
FIAT      71792269
FIAT      71793074
FIAT      71793794
FIAT      71793959
FIAT      71793961
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1351 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.