Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Toyota MATRIX (_E13_) 1.8 (ZZE13_) (2002.01-2007.12) 124km » ACP 353 000S mahle
wybrany samochód: 
Toyota Matrix (_e13_) 1.8 (zze13_) (2002.01-2007.12) 124km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 353 000S MAHLE

ACP 353 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 353 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 353 000S
ACP 353 000S
mahle ACP 353 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 353 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 353 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 353 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 353 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 353 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 353 000S mahle
1,066.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351125691, 72466795, 8FK 351 125-691, ACP 353, ACP 353 000P

numer części:

ACP 353 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora5SE12C
Ograniczenia producentaDenso
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber5
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4057635004862

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 353 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: TOYOTA AVENSIS, COROLLA VERSO 2.0D 04.03-03.09
numery OEM:
TOYOTA      10852-0230000
TOYOTA      8831005100
TOYOTA      8831005101
TOYOTA      8831005110
TOYOTA      883100F020
TOYOTA      883100F021
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 353 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.