Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel COMBO Tour (X12) 1.4 CNG (C26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 120km » OX 153/7D2 mahle
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 1.4 Cng (c26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 153/7D2 MAHLE

OX 153/7D2 Filtr oleju MAHLE
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

70532398

numer części:

OX 153/7D2

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]115
Średnica [mm]64,3
Średnica wewnętrzna 2 [mm]31
Średnica wewnętrzna 3 [mm]31,4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 153/7D2 MAHLE

numery OEM:
CHRYSLER      00K68091827AA
CHRYSLER      68091826AA
CHRYSLER      68091827AA
DODGE      68091826AA
DODGE      68091827AA
FIAT      K68091826AA
FIAT      K68091827AA
MERCEDES-BENZ      6511800009
MERCEDES-BENZ      6511800109
MERCEDES-BENZ      6511800309
MERCEDES-BENZ      6511840025
MERCEDES-BENZ      A651 180 03 09
MERCEDES-BENZ      A6511800009
MERCEDES-BENZ      A6511800109
MERCEDES-BENZ      A651180010990
MERCEDES-BENZ      A6511840025
NISSAN      15209HG00A
JEEP      68091826AA
JEEP      68091827AA
INFINITI      15209HG00A
LAND ROVER      LR022896
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 153/7D2 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.