Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A5 Sportback (F5A, F5F) S5 TDI Mild Hybrid quattro (2018.12-2020.02) 347km » OX 155D mahle
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) S5 Tdi Mild Hybrid Quattro (2018.12-2020.02) 347km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 155D MAHLE

OX 155D Filtr oleju MAHLE
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

78796450

numer części:

OX 155D

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]214
Średnica [mm]83,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]39

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 155D MAHLE

Filtr oleju (wkład filtra) pasuje do: MAN E2000, F2000, F90, TGL II, TGM II, DEUTZ FAHR AGROPLUS, AGROTRON, AGROTRON K BF4M2012C-D2876LF17
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 155D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.