Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel FRONTERA A (U92) 2.3 TD (5JMWL4) (1992.03-1998.10) 100km » OX 174D mahle
wybrany samochód: 
Opel Frontera A (u92) 2.3 Td (5jmwl4) (1992.03-1998.10) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 174D MAHLE

OX 174D Filtr oleju MAHLE
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

79853698

numer części:

OX 174D

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]212
Średnica [mm]83,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]40
Średnica wewnętrzna 3 [mm]28,0

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 174D MAHLE

Filtr oleju (wkład filtra) pasuje do: MERCEDES ATEGO, ATEGO 2, ATRON, AXOR, AXOR 2, CAPACITY, CITARO 2, CITARO (O 530), CONECTO (O 345), ECONIC, INTEGRO (O 550) BF6M2012C*-TCD6.1L064V 01.93-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0001801709
MERCEDES-BENZ      9061800009
MERCEDES-BENZ      9061800209
MERCEDES-BENZ      9061800810
MERCEDES-BENZ      9061840325
MERCEDES-BENZ      A0001801709
MERCEDES-BENZ      A9061800009
MERCEDES-BENZ      A9061800209
MERCEDES-BENZ      A9061800810
MERCEDES-BENZ      A9061840325
VOLVO      11708551
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 174D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.