Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro (2014.05-2018.05) 272km » 13-0059 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A7 Sportback (4ga, 4gf) 3.0 Tdi Quattro (2014.05-2018.05) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0059 MAXGEAR

13-0059 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0059
227.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-00116, MG-0016

numer części:

13-0059

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych6
Ilość biegunów5
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia M4
nr EAN5907558567069

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0059 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA VW PASSAT 2,8 91-
numery OEM:
AUDI      021 905 106
AUDI      021 905 106 A
AUDI      031 088 001
AUDI      31 088 001
FORD      1008464
FORD      95VW-12029-AA
MERCEDES-BENZ      003 158 50 01
MERCEDES-BENZ      A 003 158 50 01
SEAT      021 905 106
SEAT      021 905 106 A
SEAT      031 088 001
SEAT      31 088 001
SKODA      021 905 106
SKODA      021 905 106 A
SKODA      031 088 001
SKODA      31 088 001
VOLKSWAGEN      021 905 106
VOLKSWAGEN      021 905 106 A
VOLKSWAGEN      031 088 001
VOLKSWAGEN      31 088 001
LAMBORGHINI      021 905 106
LAMBORGHINI      021 905 106 A
LAMBORGHINI      031 088 001
LAMBORGHINI      31 088 001
BENTLEY      021 905 106
BENTLEY      021 905 106 A
BENTLEY      031 088 001
BENTLEY      31 088 001
SMART      003 158 50 01
SMART      A 003 158 50 01
MAYBACH      003 158 50 01
MAYBACH      A 003 158 50 01

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0059 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.