Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Honda RVF RVF 750 R (RC45) (1994.01-1997.12) 120km » 13-0111 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Rvf Rvf 750 R (rc45) (1994.01-1997.12) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0111 MAXGEAR

13-0111 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0111
Cewka zapłonowa 13-0111
60.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-00120

numer części:

13-0111

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Ilość biegunów3
Technika połączeńSAE/DIN
nr EAN5907558562606

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0111 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA MITSUBISHI
numery OEM:
MITSUBISHI      MD 325 048
MITSUBISHI      MD 360 384
MITSUBISHI      MD 362 907

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0111 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.