Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0181 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0181 MAXGEAR

13-0181 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0181
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-00237

numer części:

13-0181

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 6
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa Poziome złącze pierwotne (prawe naroże)
nr EAN 5902659785572

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0181 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA CHRYSLER VOYAGER 3,3 08-

Cewka zapłonowa 13-0181 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

Numery OE Cewka zapłonowa 13-0181 producenta MAXGEAR

CHRYSLER

00K56032520AF, 56032520AB, 56032520AC, 56032520AE

numery OEM:
CHRYSLER      00K 56032 520 AF
CHRYSLER      56032520AB
CHRYSLER      56032520AC
CHRYSLER      56032520AE
DODGE      00K 56032 520 AF
DODGE      56032520AB
DODGE      56032520AC
DODGE      56032520AE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0181 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.