Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 130306 maxgear

CEWKA ZAPŁONOWA FIAT 1,4 16V PUNTO EVO 130306 MAXGEAR

130306 CEWKA ZAPŁONOWA FIAT 1,4 16V PUNTO EVO MAXGEAR
maxgear 130306
CEWKA ZAPŁONOWA FIAT 1,4 16V PUNTO EVO 130306
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130306

producent:

MAXGEAR

Liczba zestyków3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA FIAT 1,4 16V PUNTO EVO 130306 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA FIAT 1,4 16V PUNTO EVO

CEWKA ZAPŁONOWA FIAT 1,4 16V PUNTO EVO 130306 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE CEWKA ZAPŁONOWA FIAT 1,4 16V PUNTO EVO 130306 producenta MAXGEAR

ALFA ROMEO

55212624

FIAT

55212624

numery OEM:
ALFA ROMEO      55212624
FIAT      55212624
LANCIA      55212624
FERRARI      55212624
MASERATI      55212624
TESLA      CL324

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA FIAT 1,4 16V PUNTO EVO 130306 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.