Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Fiat DOBLO Autobus (263_) 1.4 Natural Power (263AXG1B) (2010.02-???) 120km » 130363 maxgear
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Autobus (263_) 1.4 Natural Power (263axg1b) (2010.02-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA PORSCHE 911 3,8 12- 130363 MAXGEAR

130363 CEWKA ZAPŁONOWA PORSCHE 911 3,8 12- MAXGEAR
maxgear 130363
CEWKA ZAPŁONOWA PORSCHE 911 3,8 12- 130363
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130363

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba połączeń1
Cewka zapłonowaZ końcowym stopniem
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA PORSCHE 911 3,8 12- 130363 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA PORSCHE 911 3,8 12-
numery OEM:
PORSCHE      000 043 990 01
PORSCHE      9A1 602 104 00
PORSCHE      9A1 602 104 01
PORSCHE      9A1 602 104 02
PORSCHE      9A1 602 104 03
PORSCHE      9A1 602 104 04
PORSCHE      9A1 602 104 05
PORSCHE      9A1 602 104 06
PORSCHE      9A1 602 104 07
zamienniki:
BAEA052E
brak
CHAMPION

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA PORSCHE 911 3,8 12- 130363 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.