Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 26-1465 maxgear

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1465 MAXGEAR

26-1465 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1465
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

GF-0028

numer części:

26-1465

producent:

MAXGEAR

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów Jatco JF011E
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania 22
Rodzaj skrzyni biegów skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Ciężar [kg] 0,173
Szerokość opakowania [cm] 21
Wysokość opakowania [cm] 3,5
Głębokość opakowania [cm] 38
nr EAN 5903364309930

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1465 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW MITSUBISHI ASX/LANCER/OUTLANDER 08- KPL Z USZCZELKą

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1465 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1465 producenta MAXGEAR

MITSUBISHI

2824A004, 2824A007

NISSAN

317281XF02, 317281XF02kit, 317281XH0A, V380568

numery OEM:
CHRYSLER      00K68070620AA
CHRYSLER      05189838AA
CHRYSLER      05191890AA
CHRYSLER      0K68070620AA
CHRYSLER      5189838AA
CHRYSLER      5191890AA
CHRYSLER      68070620AA
CHRYSLER      K05189838AA
CHRYSLER      K05191890AA
CHRYSLER      K68070620AA
CITROËN      2263.36
MITSUBISHI      2824A004
MITSUBISHI      2824A007
NISSAN      31728-1XF02
NISSAN      31728-1XF02 kit
NISSAN      31728-1XH0A
NISSAN      V380568
PEUGEOT      2263.36
RENAULT      31 72 81X F02
RENAULT      31 72 81X Z0B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1465 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1465 MAXGEAR:

Bogusław, Sulejów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kostrzyn
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.