Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 26-1706 maxgear

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1706 MAXGEAR

26-1706 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR
maxgear 26-1706
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

26-1706

producent:

MAXGEAR

Ciężar [kg] 0,335

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1706 MAXGEAR

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW VW A4 Z USZCZELKą

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1706 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1706 producenta MAXGEAR

AUDI

01M325429, 01M325429S2

VOLKSWAGEN

01M325429, 01M325429S2

numery OEM:
AUDI      01M 325 429
AUDI      01M 325 429 S2
VOLKSWAGEN      01M 325 429
VOLKSWAGEN      01M 325 429 S2
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1706 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 26-1706 MAXGEAR:

Krzysztof, Kostrzyn
2023-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Sulejów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.