Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0757 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0757 MAXGEAR

32-0757 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0757

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu
Długość 1/Długość 2 [mm] 1392/798
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5902659771964

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0757 MAXGEAR

LINKA HAM. R╩CZ. VW T. LUPO 98-05 LE/PR

Cięgło, hamulec postojowy 32-0757 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 32-0757 producenta MAXGEAR

SEAT

6X0609721F, 6X0609721H

VOLKSWAGEN

6X0609721F, 6X0609721H

numery OEM:
SEAT      6X0 609 721 F
SEAT      6X0 609 721 H
VOLKSWAGEN      6X0 609 721 F
VOLKSWAGEN      6X0 609 721 H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0757 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0757 MAXGEAR:

PIOTR, WARSZAWA
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
Aneta, Białystok
2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.
Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.