Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (68) (2012.01-2017.03) 195km » 40-0557 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Insignia A (g09) 2.0 Biturbo Cdti 4x4 (68) (2012.01-2017.03) 195km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie 40-0557 MAXGEAR

40-0557 Łożyskowanie MAXGEAR
maxgear 40-0557
170.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0557

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu z lewej
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
nr EAN5903766313054

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 40-0557 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. FORD TRANSIT 2,0DI 00- LE
numery OEM:
FORD      1 494 926
FORD      3C11-7M124-AB
FORD      3C11-7M124-AC
FORD      3C11-7M124-AD
FORD      4 519 496
FORD      4 721 591
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie 40-0557 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 40-0557 MAXGEAR:

Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.