Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 1.6 (CH5) (1999.12-2002.12) 116km » 49-0912 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Accord Vi Hatchback (ch, Cl) 1.6 (ch5) (1999.12-2002.12) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-0912 MAXGEAR

49-0912 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0912
Wał napędowy 49-0912
186.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0904MG

numer części:

49-0912

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Wymiar gwintuM20 x 1,5
Długość [mm]658
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału26
Uzębienie zewnętrzne od strony koła23
Średnica 1 [mm]84
Średnica 2 [mm]79
nr EAN5901619510568

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0912 MAXGEAR

PËúOî RENAULT CLIO III LE 1,4B/1,5DCI 05-
numery OEM:
RENAULT      60 01 548 718
RENAULT      82 00 261 840
RENAULT      82 00 408 417
RENAULT      82 00 440 187
RENAULT      82 00 499 585
RENAULT      82 00 511 220
RENAULT      82 00 511 225
RENAULT      82 00 618 501
DACIA      39 10 142 32R
DACIA      39101-6613R
DACIA      60 01 550 690
DACIA      60 01 550 691
DACIA      60 01 551 095
DACIA      60 01 551 096
DACIA      82 00 543 477
DACIA      82 00 863 524
DACIA      82 00 863 653
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-0912 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.