Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1027 maxgear

Wał napędowy 49-1027 MAXGEAR

49-1027 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1027
Wał napędowy 49-1027
223.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3057MG

numer części:

49-1027

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 25
Długość [mm] 638
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 39
Nowa część bez depozytu 
parzyste numery artykułów 16-14 498 0063
nr EAN 5901619529447

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1027 MAXGEAR

PËúOî RENAULT MEGANE II LE 1,9DCI/2,0 16V 02-

Wał napędowy 49-1027 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Wał napędowy 49-1027 producenta MAXGEAR

RENAULT

7711135420, 8200198016

numery OEM:
RENAULT      7711135420
RENAULT      8200198016
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1027 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.