Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Nissan MURANO II (Z51) 3.5 4x4 (2007.11-2014.09) 265km » 49-1049 maxgear
wybrany samochód: 
Nissan Murano Ii (z51) 3.5 4x4 (2007.11-2014.09) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1049 MAXGEAR

49-1049 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1049
Wał napędowy 49-1049
49-1049
240.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3059MG

numer części:

49-1049

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Długość [mm]670
Wymiar gwintuM24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.24
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]58,5
Długość 2 [mm]63,4
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]89,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]88
nr EAN5901619545393

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1049 MAXGEAR

PËúOî CITROEN C5 LE 1,8/2,0/1,6HDI 08- 407 1,8/2,0/1,6HDI 04-
numery OEM:
CITROËN      14 401 006 80
CITROËN      3272.GH
CITROËN      3272.NK
CITROËN      3272.NL
CITROËN      3272.XL
CITROËN      3272.XN
PEUGEOT      14 401 006 80
PEUGEOT      3272.GG
PEUGEOT      3272.NK
PEUGEOT      3272.NL
PEUGEOT      3272.XL
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1049 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.