Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco TRAKKER I AT400T44 (2004-2007) 441km » 49-1165 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I At400t44 (2004-2007) 441km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1165 MAXGEAR

49-1165 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1165
Wał napędowy 49-1165
49-1165
maxgear 49-1165 Wał napędowy
323.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-1024MG

numer części:

49-1165

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość [mm]968,3
Wymiar gwintuM24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.37
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]58,5
Długość 2 [mm]383
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]96,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]84
nr EAN5902659720870

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1165 MAXGEAR

PÓŁOŒ CITROEN JUMPY 2,0HDI 07-/C5/407 PR
numery OEM:
CITROËN      3273.NP
CITROËN      3273.NQ
CITROËN      3273.SH
CITROËN      3273.SJ
CITROËN      3273.SK
CITROËN      3273.SL
CITROËN      3273.SV
CITROËN      3273.SW
FIAT      1497188088
FIAT      71791561
FIAT      71792561
PEUGEOT      3273.GC
PEUGEOT      3273.GE
PEUGEOT      3273.LL
PEUGEOT      3273.LN
PEUGEOT      3273.NP
PEUGEOT      3273.NQ
PEUGEOT      3273.SV
PEUGEOT      96 532 638 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1165 MAXGEAR w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.