Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1166 maxgear

Wał napędowy 49-1166 MAXGEAR

49-1166 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1166
Wał napędowy 49-1166
281.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3076MG

numer części:

49-1166

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 759
Wymiar gwintu M33x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 35
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 31
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 71,5
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 112
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 95
nr EAN 5902659722133

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1166 MAXGEAR

PËúOî PEUGEOT BOXER 3,0HDI LE JUMPER/DUCATO 06-

Wał napędowy 49-1166 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Wał napędowy 49-1166 producenta MAXGEAR

FIAT

1349790080, 1355334080, 1357488080, 1369962080

PEUGEOT

1608509280, 1608509480, 3272PF, 3272SS

CITROËN

1608509280, 3272PF, 3272SS

numery OEM:
CITROËN      16 085 092 80
CITROËN      3272.PF
CITROËN      3272.SS
FIAT      1349790080
FIAT      1355334080
FIAT      1357488080
FIAT      1369962080
PEUGEOT      16 085 092 80
PEUGEOT      16 085 094 80
PEUGEOT      3272.PF
PEUGEOT      3272.SS
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1166 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.