Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V (1992.09-1995.01) 90km » 49-1215 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Escort V (aal, Abl) 1.6 I 16v (1992.09-1995.01) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1215 MAXGEAR

49-1215 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1215
Wał napędowy 49-1215
49-1215
232.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-1085MG

numer części:

49-1215

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła27
Długość [mm]479
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]59,5
Nowa część bez depozytu
parzyste numery artykułów100 498 0684
nr EAN5902659722010

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1215 MAXGEAR

PËúOî VW GOLF 5/PASSAT 05-/TOURAN/CADDY/ALTEA/LEON/A3/OCTAVIA 2,0TDI DSG WZMOCNIONY PRZEGUB WEWN╩TRZNY LE
numery OEM:
AUDI      1K0 407 271 BF
AUDI      1K0 407 271 KA
AUDI      1K0 407 271 LG
AUDI      1K0 407 271 NT
SEAT      1K0 407 271 BF
SEAT      1K0 407 271 KA
SEAT      1K0 407 271 LG
SEAT      1K0 407 271 NT
SKODA      1K0 407 271 BF
SKODA      1K0 407 271 KA
SKODA      1K0 407 271 LG
SKODA      1K0 407 271 NT
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 BF
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 KA
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 LG
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 NT
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1215 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.