Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1221 maxgear

Wał napędowy 49-1221 MAXGEAR

49-1221 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1221
Wał napędowy 49-1221

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3092MG

numer części:

49-1221

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Długość [mm] 508
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ø pierścienia ABS [mm] 83,00
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 60,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 101,4
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 111,7
Wymiar gwintu M16x1,5F
otwór Ø [mm] 10,20
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 96,00
nr EAN 5902659719966

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1221 MAXGEAR

PËúOî VW SHARAN/ALHAMBRA 00- 1,9TDI LE/PR AUTOMAT 508MM

Wał napędowy 49-1221 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Wał napędowy 49-1221 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

7M3407271G, 7M3407271S, 7M3407271SX, 7M3407271T, 7M3407271TX, 7M3407451DX

FORD

1125046, 1449540, 6M213B437AA

SEAT

7M3407271T

numery OEM:
FORD      1125046
FORD      1449540
FORD      6M21-3B-437AA
SEAT      7M3407271T
SKODA      7M3407271T
VOLKSWAGEN      7M3407271G
VOLKSWAGEN      7M3407271S
VOLKSWAGEN      7M3407271SX
VOLKSWAGEN      7M3407271T
VOLKSWAGEN      7M3407271TX
VOLKSWAGEN      7M3407451DX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1221 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.