Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1750 maxgear

Wał napędowy 49-1750 MAXGEAR

49-1750 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1750
Wał napędowy 49-1750
287.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-1023MG

numer części:

49-1750

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 650
Wymiar gwintu M24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 37
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 58,5
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 96,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 85
nr EAN 5902659757531

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1750 MAXGEAR

PËúOî PEUGEOT 407 2,0HDI LE 608MM

Wał napędowy 49-1750 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Wał napędowy 49-1750 producenta MAXGEAR

FIAT

1497187088, 71792564

PEUGEOT

3272GL, 3272GN, 3272NP, 9644292880

CITROËN

3272NP, 3272NQ, 3272RX, 3272RY, 3272SE, 3272SF

numery OEM:
CITROËN      3272.NP
CITROËN      3272.NQ
CITROËN      3272.RX
CITROËN      3272.RY
CITROËN      3272.SE
CITROËN      3272.SF
FIAT      1497187088
FIAT      71792564
PEUGEOT      3272.GL
PEUGEOT      3272.GN
PEUGEOT      3272.NP
PEUGEOT      96 442 928 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1750 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.