Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi Q7 (4MB, 4MG, 4MQ) 55 TFSI e quattro (2019.11-???) 381km » 49-1750 maxgear
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4mb, 4mg, 4mq) 55 Tfsi E Quattro (2019.11-???) 381km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1750 MAXGEAR

49-1750 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1750
Wał napędowy 49-1750
277.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-1023MG

numer części:

49-1750

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Długość [mm]650
Wymiar gwintuM24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.37
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]58,5
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]96,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]85
nr EAN5902659757531

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1750 MAXGEAR

PËúOî PEUGEOT 407 2,0HDI LE 608MM
numery OEM:
CITROËN      3272.NP
CITROËN      3272.NQ
CITROËN      3272.RX
CITROËN      3272.RY
CITROËN      3272.SE
CITROËN      3272.SF
FIAT      1497187088
FIAT      71792564
PEUGEOT      3272.GL
PEUGEOT      3272.GN
PEUGEOT      3272.NP
PEUGEOT      96 442 928 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1750 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.