Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Honda CR-V III (RE_) 2.0 i-VTEC (RE5, RE1) (2007.01-2012.06) 150km » 49-1804 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Cr-v Iii (re_) 2.0 I-vtec (re5, Re1) (2007.01-2012.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-1804 MAXGEAR

49-1804 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1804
Wał napędowy 49-1804
49-1804
277.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3119MG

numer części:

49-1804

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
Długość [mm]580
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]56,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm]91,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]87,50
Wymiar gwintuM10x1,5
nr EAN5902659758071

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1804 MAXGEAR

PËúOî FORD FOCUS 04- 2,0TDCI LE
numery OEM:
FORD      1223791
FORD      1305328
FORD      1354068
FORD      1456976
FORD      1475131
FORD      1495049
FORD      3M51 3B437 NE
FORD      3M51 3B437 NF
FORD      3M51 3B437 NG
FORD      3M51 3B437 NH
FORD      3M513B437NC
VOLVO      30681130
VOLVO      30711770
VOLVO      30783171
VOLVO      30787778
VOLVO      36000443
VOLVO      36000552
VOLVO      8603251
VOLVO      8603487
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1804 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.