Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1862 maxgear

Wał napędowy 49-1862 MAXGEAR

386.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3177MG

numer części:

49-1862

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 597
Wymiar gwintu M24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 30
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 54,2
Długość 2 [mm] 79
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 90,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 91,7
nr EAN 5902659758651

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1862 MAXGEAR

PËúOî OPEL VECTRA C/SIGNUM 1,9DCTI 04- AUTOMAT LE/PR

Wał napędowy 49-1862 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Wał napędowy 49-1862 producenta MAXGEAR

OPEL

13166591, 374593

numery OEM:
OPEL      13166591
OPEL      374593
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1862 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.