Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-1875 maxgear

Wał napędowy 49-1875 MAXGEAR

49-1875 Wał napędowy MAXGEAR
326.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

27-3190MG

numer części:

49-1875

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 594
otwór Ø [mm] 10,5
Wymiar gwintu M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,4
Ilość zębów, pierścień ABS 45
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 104
Ø pierścienia ABS [mm] 81
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 86
nr EAN 5902659758781

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-1875 MAXGEAR

PËúOî AUDI A4 01- QUATTRO 2,0TDI/B LE

Wał napędowy 49-1875 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Wał napędowy 49-1875 producenta MAXGEAR

AUDI

8E0407271AH, 8E0407271AR, 8E0407451QX

numery OEM:
AUDI      8E0 407 271 AH
AUDI      8E0 407 271 AR
AUDI      8E0 407 451 QX
VOLKSWAGEN      8E0 407 271 AH
VOLKSWAGEN      8E0 407 271 AR
VOLKSWAGEN      8E0 407 451 EX
VOLKSWAGEN      8E0 407 451 QX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-1875 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.