Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2359 maxgear

Wał napędowy 49-2359 MAXGEAR

49-2359 Wał napędowy MAXGEAR
255.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3323MG

numer części:

49-2359

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 919
Wymiar gwintu M22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 23
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53,3
Długość 2 [mm] 352
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 76
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 75
nr EAN 5903364354602

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2359 MAXGEAR

PËúOî FORD FIESTA VI PR TRANSIT/TOURNEO

Wał napędowy 49-2359 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy 49-2359 producenta MAXGEAR

FORD

1514106, 1514107, 1538077, 1538078, 1547749, 1564070, 1600353, 1716542, 1749260, 1799209, 1833714, 1840187, 1929643, 2002893, 8V513B436AAA, 8V513B436AAB, 8V513B436AAC, 8V513B436AAD, 8V513B436AAE, 8V513B436AAF, ET763B436AA, ET763B436AB, RM8V513B436AA2E

numery OEM:
FORD      1514106
FORD      1514107
FORD      1538077
FORD      1538078
FORD      1547749
FORD      1564070
FORD      1600353
FORD      1716542
FORD      1749260
FORD      1799209
FORD      1833714
FORD      1840187
FORD      1929643
FORD      2002893
FORD      8V51-3B436-AAA
FORD      8V51-3B436-AAB
FORD      8V51-3B436-AAC
FORD      8V51-3B436-AAD
FORD      8V51-3B436-AAE
FORD      8V51-3B436-AAF
FORD      ET76-3B436-AA
FORD      ET76-3B436-AB
FORD      RM8V51-3B436-AA2E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2359 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.