Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A8 D5 (4N2, 4N8, 4NC, 4NL) 60 TFSI e quattro (2021-???) 462km » 49-2502 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A8 D5 (4n2, 4n8, 4nc, 4nl) 60 Tfsi E Quattro (2021-???) 462km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2502 MAXGEAR

49-2502 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-2502
Wał napędowy 49-2502
232.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3467MG

numer części:

49-2502

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła26
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.20
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]58
Ilość zębów, pierścień ABS48
Długość [mm]630
nr EAN5903364353780

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2502 MAXGEAR

PËúOî TOYOTA COROLLA VERSO LE. 1,6VVT-I/1,8VVT-I
numery OEM:
TOYOTA      43420-05260
TOYOTA      4342002270
TOYOTA      4342013050
TOYOTA      4342013051
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2502 MAXGEAR w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.