Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 52-0792 maxgear

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0792 MAXGEAR

52-0792 Przewód hamulcowy elastyczny MAXGEAR
maxgear 52-0792
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

52-0792

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm] 287

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0792 MAXGEAR

PRZEWËD HAM. ELAST. VW T. GOLF/ PASSAT 12- LE/PR

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0792 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny 52-0792 producenta MAXGEAR

SEAT

5Q0611775G, 5WA611775

AUDI

5Q0611775G, 5WA611775

VOLKSWAGEN

5Q0611775G, 5WA611775

SKODA

5Q0611775G, 5WA611775

numery OEM:
AUDI      5Q0 611 775 G
AUDI      5WA 611 775
SEAT      5Q0 611 775 G
SEAT      5WA 611 775
SKODA      5Q0 611 775 G
SKODA      5WA 611 775
VOLKSWAGEN      5Q0 611 775 G
VOLKSWAGEN      5WA 611 775
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0792 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 52-0792 MAXGEAR:

Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2022-10-24
 5/5
jak na razie jest okej.
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.