Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka prowadząca » 54-0976 maxgear

Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-0976 MAXGEAR

54-0976 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy MAXGEAR
75.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

56419MG

numer części:

54-0976

producent:

MAXGEAR

średnica zewnętrzna [mm] 119
Średnica wewnętrzna [mm] 10
Szerokość [mm] 22,5
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 5901619589922

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-0976 MAXGEAR

ROLKA PASKA WIELOROWK. OPEL 3,0 CDTI ALTERNAT.-AC

Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-0976 ma zastosowanie do modeli samochodów

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-0976 producenta MAXGEAR

OPEL

5636412, 97250750

numery OEM:
ISUZU      8-97250-750-1
ISUZU      8972507501
OPEL      56 36 412
OPEL      5636412
OPEL      97250750
VAUXHALL      56 36 412
VAUXHALL      5636412
VAUXHALL      97250750
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-0976 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-0976 MAXGEAR:

Robert, Kasinka Mała
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka prowadząca paska wieloklinowego


Paski wielorowkowe synchronicznie przenoszą napęd z wału na najważniejsze elementy osprzętu silnika. Pasek powinien być prawidłowo napięty i odpowiednio poprowadzony. To zapewni bezpieczną pracę jednostki napędowej. Aby było to możliwe, konieczna jest obecność dodatkowych elementów współpracujących, takich jak rolki prowadzące.

Zadanie rolek prowadzących jest dwojakie. Po pierwsze właściwie prowadzą pasek, co utrzymuje go we właściwym torze pracy. Po drugie zaś, zwiększają kąt opasania. Celem tego zabiegu jest umożliwienie zazębienia się jak największej ilości zębów, czego efektem jest umożliwienie przenoszenia większych obciążeń silnika. Pomaga to również w ustalaniu długich sekcji w napędzie.

M.in. od rolek prowadzących zależy sprawność całego układu napędowego osprzętu silnika. Uszkodzenie rolki może doprowadzić do bardzo poważnych następstw. Zdarza się, że pasek zostaje wciągnięty do układu rozrządu i całkowicie zablokowany. Po czymś takim konieczne będzie przeprowadzenie gruntownego remontu silnika, co z pewnością będzie procesem kosztownym i czasochłonnym. Rolki prowadzące pasków wielorowkowych powinny być zatem elementem pochodzącym od renomowanych producentów.