Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Honda CR-V III (RE_) 2.0 i-VTEC (RE5, RE1) (2007.01-2012.06) 150km » 58-0102 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Cr-v Iii (re_) 2.0 I-vtec (re5, Re1) (2007.01-2012.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 58-0102 MAXGEAR

58-0102 Korpus przepustnicy MAXGEAR
maxgear 58-0102
300.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

58-0102

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]52
Napięcie [V]12
nr EAN5902659791603

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 58-0102 MAXGEAR

PRZEPUSTNICA AUDI 1.6 96-
numery OEM:
AUDI      06A 133 062 AB
AUDI      06A 133 062 N
SEAT      06A 133 062 AB
SKODA      06A 133 062 AB
VOLKSWAGEN      06A 133 062 A
VOLKSWAGEN      06A 133 062 AB
VOLKSWAGEN      06A 133 062 N
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 58-0102 MAXGEAR w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.