Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Jaguar XJSC Convertible (X27) 3.6 (1987.08-1991.05) 212km » 61-5587 maxgear
wybrany samochód: 
Jaguar Xjsc Convertible (x27) 3.6 (1987.08-1991.05) 212km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-5587 MAXGEAR

61-5587 Wysprzęglik centralny sprzęgła MAXGEAR
maxgear 61-5587
116.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

HRB-9087

numer części:

61-5587

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5903364338510

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-5587 MAXGEAR

WYSPRZ╩GLIK FORD TRANSIT 2,2TDCI 07-14
numery OEM:
FORD      1490012
FORD      1674911
FORD      1732801
FORD      8C11-7A564-AB
FORD      8C11-7A564-AC
FORD      8C11-7A564-AD
FORD      8C11-7C599-AD
FORD      8C117A564AB
FORD      8C117A564AC
FORD      8C117A564AD
FORD      8C117C599AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-5587 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-5587 MAXGEAR:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.