Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Citroën XM (Y4) 2.0 Turbo (1994.05-2000.10) 147km » 72-4821 maxgear
wybrany samochód: 
Citroën Xm (y4) 2.0 Turbo (1994.05-2000.10) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SWORZEŃ WAHACZA FIAT P. PANDA/ LANCIA YPSILON 11- LE/PR 72-4821 MAXGEAR

72-4821 SWORZEŃ WAHACZA FIAT P. PANDA/ LANCIA YPSILON 11- LE/PR MAXGEAR
maxgear 72-4821
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

72-4821

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Liczba na oś2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SWORZEŃ WAHACZA FIAT P. PANDA/ LANCIA YPSILON 11- LE/PR 72-4821 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA FIAT P. PANDA/ LANCIA YPSILON 11- LE/PR
numery OEM:
CHRYSLER      51890706
CHRYSLER      51890709
CHRYSLER      51932474
CHRYSLER      51932475
CHRYSLER      51956709
CHRYSLER      51956712
CHRYSLER      52048832
FIAT      51928527
FIAT      51928536
FIAT      51957400
FIAT      51957401
FIAT      52013961
FIAT      52013962
FIAT      52048832
FIAT      K04670544AE
FIAT      K04670545AE
LANCIA      51890706
LANCIA      51890709
LANCIA      51932474
LANCIA      51932475
LANCIA      51956709
LANCIA      51956712
LANCIA      52013961
LANCIA      52013962
LANCIA      52048832

Zastosowanie SWORZEŃ WAHACZA FIAT P. PANDA/ LANCIA YPSILON 11- LE/PR 72-4821 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.