Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Hyundai i20 I (PB, PBT) 1.1 CRDi (2012.03-2015.12) 75km » AC418700 maxgear
wybrany samochód: 
Hyundai I20 I (pb, Pbt) 1.1 Crdi (2012.03-2015.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji AC418700 MAXGEAR

AC418700 Osuszacz klimatyzacji MAXGEAR
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

AC418700

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Czynnik chłodniczyR 134a
MateriałAluminium
Dolot - Ø [mm]8,5
Wylot - Ø [mm]8,6
Średnica [mm]60
Wysokość [mm]160
Jakość/KlasaEasy Fit
nr EAN5901619536711

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji AC418700 MAXGEAR

OSUSZACZ KLIMATYZACJI OPEL VECTRA C 04-
numery OEM:
FIAT      71740473
OPEL      13115040
OPEL      1848051
SAAB      13115040
VAUXHALL      13115040
VAUXHALL      1848051
CADILLAC      13115040
zamienniki:
V40-06-0014
brak
VEMO
94-5597
KAGER
3700D398
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji AC418700 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji AC418700 MAXGEAR:

PIOTR, WARSZAWA
2023-03-26
 5/5
Pasuje do Toyoty E10

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.