Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE., 050 006 2155 meyle products

Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 2155 MEYLE Products

050 006 2155 Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. MEYLE Products
meyle 050 006 2155
55.01 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6 PK 2153, 6 PK 2154, 6 PK 2155, 6 PK 2156, 6 PK 2157, MRB0524

numer części:

050 006 2155

producent:

MEYLE Products

Długość [mm] 2155
Ilość żeber 6
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074202098
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 2155 MEYLE Products

Pasek wielorowkowy (6PK2155)
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      001 993 34 96
MERCEDES-BENZ      011 997 19 92
MERCEDES-BENZ      011 997 52 92
MERCEDES-BENZ      012 997 52 92
MERCEDES-BENZ      A 001 993 34 96
MERCEDES-BENZ      A 011 997 19 92
MERCEDES-BENZ      A 011 997 52 92
MERCEDES-BENZ      A 012 997 52 92
VW (VOLKSWAGEN)      062 260 849 B
SSANGYONG      00399-30396

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 2155 MEYLE Products w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 2155 MEYLE Products:

2019-12-17
 5/5
Ok
2020-01-11
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części meyle
2020-01-25
 5/5
Część dobierana po numerze nadwozia, pasuje idealnie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.