Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Audi A6 C6 (4F2) 2.4 quattro (2005.01-2008.10) 177km » 1772 ngk
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.4 Quattro (2005.01-2008.10) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 1772 NGK

1772 Sonda lambda NGK
ngk 1772
Sonda lambda 1772
1772
675.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

LZA07-AU1

numer części:

1772

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Liczba przewodów5
Długość [mm]600
nr EAN087295117729

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 1772 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 5, 600mm) pasuje do: AUDI A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, Q5 2.4/2.8/3.2 05.04-12.12
numery OEM:
AUDI      06E 906 265 F
SEAT      06E 906 265 F
SKODA      06E 906 265 F
VOLKSWAGEN      06E 906 265 F
LAMBORGHINI      06E 906 265 F
BENTLEY      06E 906 265 F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 1772 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 1772 NGK:

Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.
Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.