Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 2.9 VR6 Syncro (1994.01-1997.05) 184km » 1851 ngk
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 Variant (3a5, 35i) 2.9 Vr6 Syncro (1994.01-1997.05) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 1851 NGK

1851 Sonda lambda NGK
ngk 1851
Sonda lambda 1851
1851
458.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

LZA07-V1

numer części:

1851

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Liczba przewodów5
Długość [mm]750
nr EAN087295118511

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 1851 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 5, 750mm) pasuje do: AUDI A3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II; VW GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI, JETTA III, TOURAN 1.6/1.6ALK/1.6LPG 05.03-
numery OEM:
AUDI      06A 906 262 BR
SEAT      06A 906 262 BR
SKODA      06A 906 262 BR
VOLKSWAGEN      06A 906 262 BR
LAMBORGHINI      06A 906 262 BR
BENTLEY      06A 906 262 BR

Zastosowanie Sonda lambda 1851 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 1851 NGK:

2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.