
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 800 |
| nr EAN | 4010326966504 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 96650 NGK
| AUDI | 030 906 262 G | |
| AUDI | 030 906 262 J | |
| AUDI | 036 906 262 A | |
| AUDI | 036 906 262 C | |
| AUDI | 077 906 265 M | |
| AUDI | 077 906 265 N | |
| AUDI | 07C 906 262 B | |
| AUDI | 6K0 906 262 C | |
| FORD | 1109004 | |
| FORD | YM21-9F472-DA | |
| SEAT | 036 906 262 A | |
| SKODA | 036 906 262 A | |
| VOLKSWAGEN | 036 906 262 A | |
| LAMBORGHINI | 036 906 262 A | |
| BENTLEY | 036 906 262 A |
Zastosowanie Sonda lambda 96650 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 96650 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.