Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Daimler DAIMLER XJ (X30_) Six 4.0 (1997.07-2002.12) 284km » 725189 nrf
wybrany samochód: 
Daimler Daimler Xj (x30_) Six 4.0 (1997.07-2002.12) 284km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725189 NRF

725189 Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie)  NRF
nrf 725189
Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie)  725189
725189
100.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725189

producent:

NRF

Jednostkaszt.
Temperatura otwarcia [°c]87
Temperatura zamknięcia [°c]102
Rodzaj koprusuZ obudową
EAN8718042342263
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725189 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (87, 102°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW BEETLE, EOS, GOLF PLUS V, GOLF VI 2.0D 05.03-07.18
numery OEM:
AUDI      03L121111AC
AUDI      03L121111M
SEAT      03L121111AC
SKODA      03L121111AC
zamienniki:
8MT 354 777-331
brak
HELLA

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725189 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725189 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.