Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 725189 nrf

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725189 NRF

725189 Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie)  NRF
nrf 725189
Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie)  725189
725189
103.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725189

dostawca:

NRF

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725189 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (87, 102°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW BEETLE, EOS, GOLF PLUS V, GOLF VI 2.0D 05.03-07.18

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725189 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725189 producenta NRF

AUDI

03L121111AC, 03L121111M

SEAT

03L121111AC

SKODA

03L121111AC

numery OEM:
AUDI      03L121111AC
AUDI      03L121111M
SEAT      03L121111AC
SKODA      03L121111AC
zamienniki:
8MT 354 777-331
brak
HELLA

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725189 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) 725189 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.