Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mitsubishi SPACE RUNNER (N6_W, N7_W) 2.4 GDI (N64W) (1999.08-2003.01) 150km » 725297 nrf
wybrany samochód: 
Mitsubishi Space Runner (n6_w, N7_w) 2.4 Gdi (n64w) (1999.08-2003.01) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) 725297 NRF

725297 Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie)  NRF
nrf 725297
Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie)  725297
725297
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725297

producent:

NRF

Temperatura otwarcia [°c]105
Rodzaj koprusuZ obudową
EAN8718042366467
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) 725297 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) pasuje do: BMW 2 (F22, F87), 2 (G42, G87), 3 (F30, F80), 3 (G20, G80, G28), 3 (G21, G81), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83), 4 (G22, G82) 12.8D-6.75 07.01-
numery OEM:
BMW      11530150976
BMW      11530304425
BMW      11537502779
BMW      11537586885
ROLLS-ROYCE      11530150976
ROLLS-ROYCE      11530304425
ROLLS-ROYCE      11537502779
ROLLS-ROYCE      11537586885

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) 725297 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) 725297 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.