Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ford TOURNEO COURIER B460 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.5 EcoBlue (2018.04-???) 100km » NPW-BM-044 nty
wybrany samochód: 
Ford Tourneo Courier B460 Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.5 Ecoblue (2018.04-???) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-BM-044 NTY

NPW-BM-044 Wał napędowy NTY
nty NPW-BM-044
Wał napędowy NPW-BM-044
271.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-BM-044

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Liczba zębów 127
Długość [mm]665
Ilość zębów, pierścień ABS48
Ciężar brutto [kg]7,000
Ciężar netto [g]6600
nr EAN5902048881724

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-BM-044 NTY

numery OEM:
BMW      33211229496
BMW      33211229592
BMW      33211229708
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-BM-044 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.