Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Opel ASTRA H sedan (A04) 1.7 CDTi (L69) (2007.02-2014.05) 110km » 55566514 opel
wybrany samochód: 
Opel Astra H Sedan (a04) 1.7 Cdti (l69) (2007.02-2014.05) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZAWÓR FILTRA EGLOWEGO OPEL 55566514 OPEL

55566514 ZAWÓR FILTRA EGLOWEGO OPEL OPEL
93.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55566514

producent:

OPEL

OPAKOWANIE ZASTĘPCZE
Ilość biegunów : 2
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 0850093
Numer dostawcy: 55566514

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZAWÓR FILTRA EGLOWEGO OPEL 55566514 OPEL

Element zbiornika paliwa (zawór odpowietrzający) (Benzyna) pasuje do: CHEVROLET AVEO, CRUZE, OPEL ADAM, ASTRA J, ASTRA J GTC, CORSA D, CORSA D/HATCHBACK, CORSA E, CORSA E/HATCHBACK, MERIVA B 08.06-
numery OEM:
OPEL      08 50 093
OPEL      55566514
OPEL      8 50 093
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZAWÓR FILTRA EGLOWEGO OPEL 55566514 OPEL w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.