Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Ford Usa E Furgon 4.6 (2001.10-2007.09) 227km » 10334K original imperium
wybrany samochód: 
Ford Usa E Furgon 4.6 (2001.10-2007.09) 227km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10334K ORIGINAL IMPERIUM

10334K Zestaw koła pasowego, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
418.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10334K

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami
Średnica zewnętrzna 1 [mm]185
Ilość żeber6
Masa [g]4029
Numer komponentu2
Średnica wewnętrzna [mm]10
nr EAN8033989634562

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10334K ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6, ze śrubami) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 3 (F30, F80), 3 (F31) 1.6D/2.0/2.0D 12.04-09.20
numery OEM:
BMW      11238512072
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10334K ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10334K ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.