Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (2009.06-???) 110km » 27389 original imperium
wybrany samochód: 
Renault Kangoo Be Bop (kw0/1_) 1.5 Dci (2009.06-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 27389 ORIGINAL IMPERIUM

27389 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

27389

Status produktu: Normalny
Masa [g]62
Strona zabudowyOd strony koła
MateriałGuma
Wysokość [mm]87
Średnica 1 [mm]20
Średnica 2 [mm]68
nr EAN8033989080055

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 27389 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 20/68) (dł.87) (kpl.) pasuje do: FIAT 127, DUNA, ELBA, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, PREMIO, SCUDO, UNO, INNOCENTI ELBA 1.0-1.7D 04.77-12.06
numery OEM:
ALFA ROMEO      7509702
FIAT      7509702
INNOCENTI      7509702
LANCIA      7509702
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 27389 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 27389 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.