Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A3 Limousine (8YS, 8YM) 35 TFSI (2020.04-???) 150km » 31693 original imperium
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8ys, 8ym) 35 Tfsi (2020.04-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31693 ORIGINAL IMPERIUM

31693 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

31693

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Numer komponentu2
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Masa [g]604
SpecyfikacjaIMPERGOM bearing
nr EAN8039950494630

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31693 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: DACIA LOGAN III, SANDERO III, RENAULT CAPTUR I, CAPTUR II, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK 0.9-Electric 09.04-
numery OEM:
RENAULT      543024644R
RENAULT      543259539R
RENAULT      543A02310R
RENAULT      543A02905R
SMART      4533210084
SMART      A4533210084

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31693 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 31693 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).