Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Fiat STILO (192_) 1.9 JTD (192_XE1A) (2001.10-2006.11) 115km » 10Z7002-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Fiat Stilo (192_) 1.9 Jtd (192_xe1a) (2001.10-2006.11) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

sworzeń wahacza przedniego dolnego 10Z7002-OYO OYODO

10Z7002-OYO sworzeń wahacza przedniego dolnego OYODO
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10Z7002-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10Z7002-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: SWORZEŃ WAHACZA PRZEDNIEGO DOLNEGO
Opis: SUBARU FORESTER 87.05-, IMPREZA 92.10-, LEGACY 89.00-
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 21067GA050
Numer dostawcy: 10Z7002-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie sworzeń wahacza przedniego dolnego 10Z7002-OYO OYODO

numery OEM:
SUBARU      21067-GA050
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie sworzeń wahacza przedniego dolnego 10Z7002-OYO OYODO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.